توضیحات در مورد کتاب

در کتاب دعوت بر وفاق و رفع شقاق​ مذکور است که تمام خلایق از یک پدر و مادرند که حضرت آدم علیه السلام و حضرت حوا سلام الله علیها باشد و نباید در بین خلایق اختلاف و نزاء و قتال ایجاد کنند …

از سایر کتب: دلیل واقعی در بیان تعمیر قبور ائمه علیه السلام​​​ ، مطالعه و دانلود فرمایید….

کتاب دعوت بر وفاق و رفع شقاق​ نباید در بین خلایق اختلاف و نزاء و قتال ایجاد شود

مقدمه مولف

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله الذى امر بالوفاق و نهى عن الاختلاف والشقاق والصلوة على جميع انبياء الافاق الذين أمروا بالاشفاق ومنعوا عن الافتراق والنفاق .

و بعد قال الله تعالی؛

« يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا كَثِيرًا وَنِسَاءً » .

یعنی؛ ای مردمان روی زمین پرهیز کاری بکنید و در حلال و حرام مخالفت نکنید بخداوند و خالق خودتان که همۀ شماها را از نسل و صلب یک نفر مرد که حضرت آدم علیه السلام باشد خلق فرمود و از باقی طینت او زوجه او را آفریده و بعد از خلق کردن آن دو نفر پس ذكور و اناث بسیار از آن دو نفر منتشر کرده و در این آیه شریفه بیان فرموده که جميع مردمان روی زمین از یک پدر و مادرند و اهل همه آفاق برادر و برابرند …. ادامه مطلب را در کتاب دعوت بر وفاق مطالعه فرمایید ….

تمام مسائل احکام طبق آیات و احادیث : در پیج اینستاگرام مطالعه نمایید و از سوالاتی که در کامنت ها شده مطلع شوید و اگر سوالی داشتید از طریق کامنت و دایرکت اقدام نمایید.

پاسخ به سوالات

در رابطه با احکام این ماده اگر مشکلی یا سوالی دارید از طریق پیج اینستاگرام اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه