توضیحات در مورد کتاب

کتاب معاش اهل اسلام​ در بیان اینکه جمعی از جماعت صوفیه بعضی از جماعت مردم را به ترک دنیا وادار نموده اند و حال آنکه در احادیث ائمه علیهم السلام امر اکید و ترغیب با تاکید وارد شده بر تحصیل ثروت و جمع کردن مال حلال …

از سایر کتب: ایضاح در بیان رفع اشتباه و اثبات طهارت میت مؤمن​​​​​ ، مطالعه و دانلود فرمایید….

کتاب معاش اهل اسلام​ در ترغیب بر تحصیل ثروت و جمع کردن مال حلال

مقدمه مولف

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله الذي وفقني لتأليف طريق معاش اهل الاسلام و هداني الى ذكر الاحاديث لارائة الطريق على الخاص والعام والصلوة و السلام على محمد و اله اهل الذكر عليهم السلام و اللعنة على منكرى فضائلهم من الان الى يوم القيام .

و بعد چنین میگوید احقر فانی حسین بن نصر الله الموسوى الارومي عرب باغی که جمعی از جماعت صوفیه بعض مردمان را بر ترك دنيا وادار نموده، و از ترقیات در امورات معاش منع کرده و حال آنکه در احادیث اهل بيت علیهم السلام امر اكید و ترغيب با تأکید وارد شده بر تحصیل ثروت و قدرت ، و جمع کردن اموال از وجوه حلال و مذمت ترك دنيا و منع از اعراض کردن از تحصیل وسعت در امور معاش ،

و احادیث در این خصوص در کتب اربعه و در جوامع اربعه باسناد صحیحه بسیار است ، و در این اکتفاء میشود …. و ادامه را در کتاب معاش اهل اسلام مطالعه فرمایید ….

تمام مسائل احکام طبق آیات و احادیث : در پیج اینستاگرام مطالعه نمایید و از سوالاتی که در کامنت ها شده مطلع شوید و اگر سوالی داشتید از طریق کامنت و دایرکت اقدام نمایید.

پاسخ به سوالات

در رابطه با احکام این ماده اگر مشکلی یا سوالی دارید از طریق پیج اینستاگرام اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه